MosPos: 4x 4.2 V8

woensdag 23 januari 2008

4x 4.2 V8

Maserati GranTurismo
Op maandag 21 Januari 2008 kwam ik rond 9 uur op school aan. Ik had die dag examens. Echter bleken deze examens pas te laat te beginnen (1e om 13:00 en de 2e om 14:15). Ik had dus mooi even de tijd om een rondje door Zwolle te lopen. Nu was er een week geleden een Maserati GranTurismo gespot in Zwolle. En volgens de spotter (Lorenzo), zou deze er zeker vaker staan.
Ik wist ongeveer waar die zou moeten staan, en ik had dus ook niet lang nodig om hem uiteindelijk te vinden. Ik twijfelde nog even of ik wel door zou lopen, er stond namelijk een bordje met erop: “Verboden Toegang vooronbevoegden”. Ik liep maar gewoon het erf op, andere spotters hadden dit immers ook al gedaan.Eerst dacht ik dat er niks stond, maar toen ik iets verder liep zag ik hem al staan.
Ik had er nog nooit één gezien, maar nu dus wel, en wat is hij mooi!
Deze Italiaan kost meer dan € 150.000,-, en dat straalt hij dan ook uit. Onder de motorkap ligt een dikke 4.2 liter V8, die hem in 5,2 naar de 100 kan lanceren, en uiteindelijk blaast hij door tot aan 285 kilometers per uur.























































































































Na ongeveer 10 minuutjes aan foto’s maken, werd er ergens vanuit het pand op het raam geklopt. Ik zag niet wie of waarom iemand klopte, maar ik ging er maar vanuit dat ze liever niet hadden dat ik foto’s maakte, en omdat het bordje Verboden voor onbevoegde er niet voor niks stond, en ik verder geen problemen wou, ben ik maar braaf weggelopen.

Geen opmerkingen: