MosPos: Tijdje stil...

zaterdag 26 april 2008

Tijdje stil...

Het was alweer een hele tijd stil op mijn Blog. Dit omdat ik gewoon geen zin/tijd had om er iets op te zetten. Maar ik had belooft om het actueel te houden, dus bij deze ga ik proberen het weer actueel te houden!

Dat moet opzich geen probleem worden. Ik heb in de tussen tijd al weer wat heerlijke wagens gespot, heb een kleine photoshoot gehad met een Aston Martin V8 Vantage (AMV8), heb een Polorisatiefilter gekocht, en heb zelfs mogen meerijden in een Mercedes-Benz G55 AMG!


Laten we met de Photoshoot van de AMV8 beginnen. Ik had van medespotter Sebastiaan gehoord dat er een AMV8 in Zwolle zou staat. Ik ben hem op gaan zoeken, en heb aangebeld bij de eigenaar. Hij had die dag geen tijd, maar ik mocht later terug komen voor wat foto's. Op een mooie vrijdagmiddag ben ik dan maar es langsgekomen en heb wat lekkere foto's geschoten.
Door wat probleempjes komen de foto's later. Je kan de beste hier ook al bekijken in een zelf gemaakt filmpje:


Geen opmerkingen: